Trainingsacteren

Ik heb een passie voor acteren en als mens sta ik graag in dienst van een ander. Deze twee elementen komen perfect tot uiting in het vak ‘trainingsacteren’.

“Leren is doen!”.

Mijn doel als trainingsacteur is om een krachtige leeromgeving te bieden. Dit wil ik bereiken door een veilige en stimulerende sfeer te scheppen. Op deze manier kan ik kijken wat elke deelnemer nodig heeft en ben ik in staat mijn gedrag en emoties op de deelnemers af te stemmen. Op deze wijze werk ik mee om stapsgewijs de kwaliteiten van deelnemers te benadrukken en te verbeteren. Ook wordt hierdoor een optimale leersituatie gecreëerd waardoor deelnemers inzicht krijgen in hun eigen gedrag en vaardigheden. Daarnaast bied ik hen voldoende ruimte en kansen zodat de deelnemers optimaal kunnen oefenen.

Vaardigheden

Assessment, beoordelings- & functioneringsgesprekken, DAS-model, feedback, interactief theater, interactieve feedback, Johari-model, klantgerichtheid, mystery guest, regiemodel, situationeel leidinggeven, SMART, STAR, verkooptraining, verzuimgesprekken, ABC-model, gijzeling, instrumentele- & frustratie agressie en spanningscontrole.
Talen: Nederlands en Engels.
"During her performance she showed her professional skills. She could easily switch from English into Dutch and the other way around according to a situation required. I, as a teacher of English, was very much satisfied with her performance."

Wat kunt u van mij verwachten?

-Geloofwaardig, naturel en gevarieerd spel.
-Opbouwende (interactieve) feedback, zowel in- als uit de rol.
-Kennis van verschillende werkvormen/energizers/gedragsmodellen.
-Als theaterdocent beschik ik over didactische vaardigheden waardoor ik zelfstandig voor een groep kan staan en mee kan denken over de vorm van de trainingen waardoor één of meerdere doelen worden behaald.
Daarnaast werk ik doelgericht, gestructureerd, ben ik dienstbaar, consequent en betrouwbaar.